Eerste liedje

Soms, nou ja soms, luister ik met afgrijzen naar de lulligheid van bepaalde songteksten die zo door je murf worden geduwd via de golven der radio.

Opeens bedacht ik me dat ik er, in plaats van me groen en geel te ergeren, ook iets geinigs mee kon doen.
Om in de kleursfeer te blijven, en ook trouw te blijven aan de ergenis van nog geen tien minuten geleden, hieronder de eerste tekst uit een reeks van ongetwijfeld velen.

Raden maar!
Laat gerust hieronder je reactie achter.

Komt ie:

Ja!
Kijken op het spoor voor een weinig groene zak,
Keerde terug om enkel een soort of een verlies te vinden.
Mijn mening buiten in de nacht,
Doet de buitenkant in de dag.

Kijken op spoor ga het terug buiten mijn manier in de nacht,
Doet de buitenkant in de dag.

Kijken op spoor ga het terug mijn manier.
Kijken achter,
Kijken voor.
Wat geluk maar is daar zodat een eenzaamheid om,
Sprong aan de linkerdraai aan juiste kijk boven te vinden.

Kijken erachter.
Kijken voor wat geluk maar is daar zodat een eenzaamheid om,
Sprong aan de linkerdraai aan juiste kijk boven te vinden.

Kijken erachter.
Kijken op het spoor voor een weinig groene zak,
Keerde terug om enkel een soort of een verlies te vinden.
Mijn mening buiten in de nacht,
De buitenkant in de dag.

Kijken op spoor ga het terug mijn manier.
Kijken op het spoor voor een weinig weinig groene zak,
Terugkeerde doet om enkel een soort of een verlies te vinden.
Mijn mening.

Kijken voor wat geluk maar is daar zodat een eenzaamheid om,
Sprong aan de linkerdraai aan juiste kijken boven te vinden.

Kijken erachter.
Kijken voor wat geluk maar is daar,
Zodat een eenzaamheid om sprong aan de linkerdraai.
Aan juiste kijk.
Kijken achter boven te vinden.

4 gedachten over “Eerste liedje

Geef een reactie

