Crime Passionel

En als het niet zo is,
Dan ben ik verdwaald.
Rondjes lopend,
Als een levende dode.

Een gewonde man,
Op zijn knieën.
Zijn armen gestrekt naar de lucht,
Het metaal wordt gestreeld…

Van hier naar nergens.
Slechts een zucht.
Het is een kwestie van tijd.

Een jongen,
Een meisje.
De perfecte zonde.
Maar de zon schijnt niet meer.

Kom binnen.
Waar het licht is.
Weg van de pijn.
Maar geen plaats voor liefde.

Het doden is zoet.
Alleen nog maar vanavond.
De pijn is heerlijk meedogenloos.
Zonder uitzondering.
Misdadige liefde.
Negeer het genot.

Sluip weg,
Stil nu.
Speel de angst.
Heb geen spijt.
Het lichaam is zacht en warm.
En het proeft de smaak van jouw onschuldige lippen.

Weg!
Ga weg!
Hier mag je mij niet vinden.
Mij niet zien.
Maar denk aan mij.
Ik open mijn ogen.
Ik open mijn geest.
Ik open mijn mond.
Woorden vormen zinnen.
Zinnen vormen de onthulling.
Het geheim van jouw wreedheid.

Er is geen weg terug.
Ik zal het gevaar onder ogen moeten zien.
En de gevolgen van groei.
Luister naar mij, goede vriend.
Je hebt de ware,
De enige echte,
Verraden.

Huil maar niet.
Het heeft geen zin.
Je zult je niets meer herinneren.
Ik moord voor liefde.
Mijn enige wens.
Was ik hier maar nooit gekomen.

Huil maar niet.
Huil maar.
Niet.