Een gedachte over “Positieve werkhouding

  1. Wat kan ik me vinden in dit zo ware verhaal, nee, ik heb er, gelukkig, geen ervaring mee, maar begrijp wel de stress en alle andere gevoelens die hier bij komen kijken, Heet dat niet Empathie toepassen? ja dat is het.Maar het helpt niet tegen al het zoeken en niet vinden……en daar wens ik je heel veel geluk en sterkte bij, dat het eindelijk eens wel zo is, En probeer je schouders op te halen voor hen die doen zoals je aan het begin schreef.Al ben ik me bewust dat dat niet meevalt, elk mens is anders en de ene kan het wel en de andere niet.Goed verwoord en tussen de regels kan men veel lezen….

Geef een reactie

