In gesprek met de #GemeenteRotterdam…

“Eh…
Ehm…
Even kijken hoor…
Momentje…
Eh…
Ja…
Nee, wacht…
Ehm…
Eén momentje…
Even kijken…
Nee…
Eh…
Wacht even hoor…
Eens zien…
Wacht…
Ik ga even… proberen… om…
Nee…
Dat gaat niet…
Eh…
Even wachten hoor…
Momentje…
Even proberen…
Nee…
Ehm…
Eh…
Even wachten hoor meneer…
Nee…
Ik kijk even of…
Oh…
Ik zie hier…
Wacht…
Nee…
Dat is het niet…
Ehm…
Wacht…
Nee sorry…
Ik kan u anders wel even doorverbinden?
Ja…
Goed, even wachten hoor, momentje…
Ik verbind u door…
….
….
….
Nee, meneer?
Ja, nee, er wordt niet opgenomen door mijn collega’s…
Ik denk dat het gewoon druk is…
Ja…
Nee…
Ja, ik kan anders wel…
Nee…
Toch niet…
Wacht even…
Ja… nee… Even proberen…
Nee…
Ik kan een terugbelafspraak inplannen voor u?
Dan wordt u binnen vijf werkdagen teruggebeld…
Dat dan maar doen?
Oh…
U wordt nooit teruggebeld?
En mailen..? Ook niet zegt u…
Nee…
Even zien… wie is uw klantmanager?
Ja, dat klopt, dat zie ik hier inderdaad…
Tja… nee, ik kan dan verder niets doen…
Toch maar een terugbelafspraak?
En als dat niet helpt…
Tja…
Eh…
Ehm, dan kunt u anders zelf nog een keer bellen?
Nee, want verder kan ik niets doen…
Helaas…
Ik zou u graag verder helpen… ja… ik begrijp het, ja…
Nee…
Eh…
Nee… sorry…
U kunt natuurlijk een klacht indienen… ja…
Zal ik dat dan voor u doen? De klacht aannemen? Ja, ik kan wel een notitie maken en het doorzetten… Ja, dat kan wel.
Goed…
Waar gaat de klacht precies over?”

Een gedachte over “In gesprek met de #GemeenteRotterdam…

  1. Vooral…. die laatste zin…….tjonge jonge wat een apekool. Waar je totaal niets aan hebt, alleen kost het geld als je zulke nietszeggende gesprekken voert, anders ook wel, als de gesprekken zinnig zijn, maar dan zet het nog zoden aan de dijk misschien… de Rotterdamse Dijk ha ha ha maar nee, leuk is dit niet, zelfs heel erg klant-onvriendelijk. Ze zouden daar nu eens die beruchte koude douche over zich heen gestort moeten krijgen, nu krijgt de klant dat..onverdiend!!

Geef een reactie

