Travestiet #paraciteren

“Nou, ik zat dus in de tram en ik kijk zo een beetje om me heen, en ik wist gewoon niet… nou ja, ik werd er eigenlijk een beetje verdrietig van. Daar zat dus een man, een travestiet. Met een baard en uitgelopen make up. Verwaarloosd gezicht, vettig haar, viezige kleding, een kapotte panty… Zo’n buideltasje en een bierbuik. En die staarde alleen maar wat voor zich uit. En ik zag dat dus zo en ik… nou, dan denk ik dus: die heeft problemen. Drugs of wat dan ook. En ik werd er niet vrolijk van hoor. Ik had medelijden met ‘m, het deed me wel wat ja…”

Een gedachte over “Travestiet #paraciteren

Geef een reactie

