Potje met vet… #paraciteren

“… nou heb ik dus een vriendin, nou ja, vriendin, ik ken haar gewoon al een tijdje, een kennis meer eigenlijk, maar goed, die… eh… kennis dus, ze is vrij klein, ja nou, niet heel klein ofzo, maar gewoon kleiner dan gemiddeld zeg maar. En, ja, ze valt dus op vrouwen. Allemaal niet erg, ik ben daar gewoon heel open minded in weet je, ik val niet op vrouwen, maar zij dus wel. Natuurlijk, ja, ik kijk wel naar vrouwen en zie dus ook heus wel of het een mooie of knappe vrouw is, maar dat is anders, ja toch? Nou, maar zij dus, zij, haha, ja, zij kijkt inderdaad anders naar vrouwen. Maar oké, prima, maar ze is dus ook best dik. Ja. En echt waar hoor, ik heb gewoon echt zoiets van dat het allemaal niet erg is, klein, dik, lesbisch, maar, en ik vind dat dus eigenlijk best erg, maar ik kan er niets aan doen, maar dan elke keer als ik haar zie, maar nu dus ook, nu ik het met jou over haar heb, dan heb ik dus dat liedje in mijn hoofd: potje met vet.”

2 gedachten over “Potje met vet… #paraciteren

Geef een reactie

