Babbelschuim!

Geen gedicht, geen kort verhaal of een paraciteren, maar gewoon even ouderwets en kort, want we leven in een flitsende maatschappij, bijpraten. Geen geklaag, geen gezucht, maar louter positiviteit…vermoed ik. Want dat weet ik eigenlijk pas als ik klaar ben. En garanties die ik nu geef, zijn beslist geen garantie voor het verloop van dit digitale potje neuzelen.

En terwijl ik dit hierboven typ bedenk ik me dat ik van alles wil vertellen over muziek en schrijven; de creatieve kant van mijn bestaan. Maar, omdat daar binnenkort via een nieuwsbrief (gewoon weer ouderwets via e-mail, jawel!) alles al over te lezen valt, leek het me een beetje onzinnig. Gaan we dus niet doen. Wat wel kan: zorg dat je de nieuwsbrief ontvangt door je via deze link aan te melden. Je krijgt dan ongeveer één keer per maand alles over je uitgestort over MANKES, e t f records, Selma Peelen, The Weak And The Strong en nog veel meer. Wil je niet missen!
Wat ik nu wel alvast wil delen, is de officiële video van SNOW (MANKES). We zijn er trots op!

Oh ja… Toch even een persoonlijke afslag: ik woon sinds een tijdje in Amsterdam. En het is een hele schattige stad. En mooi. En verbazingwekkend. En ik kan er heerlijk toeristen helemaal opfokken met mijn blik-op-oneindig-fietsgedrag. Ik vermaak me dus prima. Hilarisch vind ik de matrixborden die sinds een paar dagen her en der langs de weg staan met waarschuwingen voor het kopen van ‘verkeerde drugs’… Zo lief. Want alleen betrouwbare drugs is goed voor u!

3 gedachtes over “Babbelschuim!

  1. haha ha ha ah a alleen betrouwbare drugs, lachen… ja is echt schattig dat ze dat op de borden als waarschuwing geven, koop geen verkeerde drugs…Wijze mensen daar aan het bewind in de hoofdstad. Leuk geschreven trouwens.

Geef een reactie

