Digiloog/Anataal #paraciteren

Hebbie hier internet?!
– Hè?
Hebbie internet. Hier?!
– Oh, ja… Internet. Heb ik altijd. Internet.
Ja joh? Ja, nou… ik ook hoor. Altijd man, haha! Ben toch niet lijp zeker? Oh en morgen heb ik die van acht uur. En als ik zin heb die van tien voor. Maar ik denk het niet. Dat ik zin heb. Maar wat ga jij dan volgend jaar doen? Echt jongen, want weet je wat lekker is? Die opleiding stopt gewoon niet man. En ze hebben dus terug geïnformeerd naar mij dat ze mij terug willen hebben. Ze vonden me goed en willen me nu terug voor nog een stage. Dat zei m’n mentor toch. Dan werk ik daar en blijf ik daar gewoon werken na m’n stage. Net als m’n broer. Die werkt er ook. Tenminste. Stage van twee jaar loopt ie nu. Maar dat komt wel goed. Ze zijn gewoon blij met ons. Haha, ja, man en weet je wat kick is? Ik heb zo les! M’n zestiende les al man. En dan ga ik dus mooi met de auto naar stage… Hé, waar is internet? Godverdomme, is dat fokking internet weg ineens! Godverdomme man. Saaaa…. en net was het er nog! Hoe kan dat nou man?!
– Hè? Ik heb het nog gewoon hoor. Internet.

2 gedachtes over “Digiloog/Anataal #paraciteren

Geef een reactie

