5 gedachtes over “@Facebook blokkeert account en gaat over tot #laster #Magdat?

  1. Wat een gedoe…stomme actie’s van FB, ik denk er over om er ook maar mee te stoppen…maar hoe kan ik al mijn dingen downloaden, nog nooit zoiets gedaan. maar het komt wel, misschien moeten we massaal gaan protesteren en actie,s voeren? Dit is echt niet normaal

  2. Eerst heb ik mijn facebook account helemaal leeg gehaald.
    Daarna heb ik het verwijderd.

    Het geeft mij rust en vrije tijd.
    Teveel facebook gedoe werd voor mij van minder waarde.

    Bloggen doe ik nog vol overgave.
    Dat heeft voor mij meer inhoud.

    Ach, een ieder zijn of haar eigen keuze.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

