Common sense #paraciteren

“Weet je, ik weet ook wel dat al die termen, dat jargon met al dat Engels, dat het voor veel mensen gewoon heel erg Amerikaans klinkt en tegen de borst stuit, maar eerlijk gezegd, ik vind het gewoon meer common sense.”

6 gedachten over “Common sense #paraciteren

  1. Doet me denken aan het taaltje in het bedrijf waar ik werkte : iemand zei daar ooit letterlijk : ik wilde dit met jullie sharen voor ik het challenge in de volgende meeting met onze vendor. dan denk ik zo uhh..beam me up, Snotty. Anyway, wilde dit gewoon ff off the record communiceren..Grtz de

Geef een reactie

