Slip en sokken #paraciteren

“U doet uw bovenkleding uit en uw broek. U mag uw sokken en slip aanhouden. Dus straks, als ik u ophaal, dan heeft u alleen nog uw slip aan en uw twee sokken. Voor de rest bent u helemaal bloot, behalve uw twee sokken en uw slip; die heeft u aan. Dus? Ik haal u op en dan heeft u uw…? Juist, slip en twee sokken nog aan. Meer niet. Heeft u voor nu nog vragen? Nee? Prima, dan haal ik u zo op. Oh, en vergeet niet… Precies, even de deur op slot doen aan uw kant. Want u wilt vast niet dat er spullen verdwijnen. Nee toch? Precies. Dus… Slip. En sokken. Die houdt u aan. Tot zo!”

17 gedachten over “Slip en sokken #paraciteren

      1. Zuster Klivia uitgehangen vandaag, was bij mijn broer en had de tabblad mee, vandaar, nu weer heerlijk op mijn topje… Maar eerlijkheidshalve is dit geen garantie voor de woord speling, geef ik blozend toe, deze Italiaanse wil Te Vaak Te snel haha Kan je haast niet voorstellen toch? Voor een Zuid Europese komt het niet vandaag komt het morgen wel πŸ™‚

Geef een reactie

