Doelloos #paraciteren

“… Ja, snap ik, maar die HR businesspartner, die wil, ja… Maar wat wordt de doelstelling, dus het doel dat we willen bereiken? Want we moeten gewoon vaststellen wat het einddoel is, toch? En het doel is nu dus eigenlijk om dat te bespreken met Raymond, Hanneke en Eva… Ja, ook Eva moet daar bij zijn, vind ik. Ja, vind ik wel. En Frits ook…? Ja, is zo, is waar, maar moet Frits er dan eigenlijk wel bij aanwezig zijn? Want de game op zich is wel goed. Het is alleen dat we, precies… Dus hoe gaan we dat doel dan behalen? Procesmatig ligt dat nog helemaal niet vast. Helemaal niet zelfs. Dus dat bedoel ik. En er staat ook nog een vraag voor 8 oktober. Over die doelstelling, want ik vind dat je dus, nee, maar luister nou, je moet de boel gewoon een beetje enthousiasmeren. Wat meer enthousiasme erin gewoon, hup. Ook met die hele branding dat blijft nu maar wat zweven. Tijdens die briefing ook. Dat was zo, nou ja, ik vind een stukje fulfillment en gewoon even specifiek vragen of het klopt. En het is ook een hele dag hè? Ja precies. Stukje branding en gewoon even vragen hoe en wat. En of het in het Engels of in het Nederlands moet… Wat? Hallo? Hallo…? Ja, je viel even weg, whatever joh, maakt niet uit. Ja, goed, dus en nu dus even checken of het in het Engels moet. Of Nederlands. In eerste instantie dan. Want we hebben nu dus een manual in het Engels en Nederlands… Welnee, joh… No worries, dat komt goed meid, echt, no worries weet je, geloof mij nou. Want als Eva erbij zit. En dan laten we Frits het gewoon daarna weten, die hoeft er nu niet bij. Nee. Oké, nou… Ik ga hangen, dan zie ik je zo, jij haalt me op toch? Hebben we het er zo nog wel over in de auto. Oké… Zie je!”

4 gedachten over “Doelloos #paraciteren

Geef een reactie

