Bol staan

Van de week kreeg ik een mailtje van Bol.com: “Gratis verzending van het gehele assortiment!” en ik moet zeggen dat het me een beetje overviel. Sterker nog, het kwam eigenlijk nogal ongelegen, maar zo ben ik dan ook weer; ik heb mijn planning wat omgegooid en ben wat spullen gaan opruimen. De boel een beetje verplaatst dat soort dingetjes. Goed, zeg maar gerust dat ik het hele huis flink heb omgegooid. Het zweet stond op mijn rug en mijn onderbroek zat klamvochtig tussen mijn billen geplakt: deze jongen had flink wat arbeid verzet en het resultaat mocht er zijn. Ik keek in ieder geval tevreden rond en trakteerde mezelf ondertussen op een verse beker filterkoffie.

Maar ja. We zijn nu dus een paar dagen verder en ik heb niets meer van ze gehoord. Ik heb regelmatig in Gmail op dat rondje ‘vernieuwen’ geklikt, maar geen mailtjes meer van Bol.com. Alles doet het wel gewoon, want andere mailtjes komen wel binnen. Dus daar ligt het niet aan. Mijn spamfolder heb ik ook al een paar keer bekeken. Maar dat zou eigenlijk niet nodig moet zijn, want ik heb dat eerdere mailtje toch ook gewoon binnen gekregen? En voor de zekerheid gelijk dat vorige mailtje maar op de whitelist gezet (mag je dat van de VN nog zo noemen tegenwoordig?). In mijn Verzonden Items staat ook mijn reactie gewoon: een enthousiast “Oké jongens, kom maar op, ik maak wel plek” met een smiley.
Ik wacht het nog een dag of drie af en dan ga ik ze denk ik maar bellen. Dan zet ik me maar over mijn telefoonvrees heen, want dit is ook geen doen, die onzekerheid. Je gaat toch de hele dag zitten wachten. Even rustig naar de wc of douchen durf ik niet. Stel dat de bel dan ineens gaat, zul je zien. Zou echt weer wat voor mij zijn. Dus nee, ik wacht het nog eventjes af, een paar dagen nog. En dan bel ik.

12 gedachtes over “Bol staan

  1. Tja, dan is t inderdaad wel nodig om je huis op te ruimen, ik hoop dat je ruim woont. Toch een goede actie als ze het HELE assortiment gratis bij je bezorgen 🙂

Geef een reactie

