Interstatische vijf #Liederlijk

Gewoon fijn een stukkie rijden. Nou ja, stukkie, het is ook eigenlijk best een flink stuk snelweg. Maar hallo, om het dan gelijk intergalactisch te noemen, da’s ook weer zo wat. Doen we dus niet. En ondertussen even de kop leegmaken of juist stevig nadenken over wel of geen trouwcadeau en zo ja: wat geef je dan? En zo niet, waarom dan niet? Wat is dan het excuus? En wie weet was het slechts een one night stand, moet je dan al gelijk beginnen over trouwen? Dat soort dingen dus. Weet je, ik laat het raden gezellig aan jullie over, have fun!


Ik zou gewoon gaan uit van hier
En beginnen rijden zuid op Interstaat vijf
Maar ik nodig te staan dichtbij
In zaak jij opeens herinner dat ik ben levend

Ik heb deze knagende angst
Dat seks was alles jij benodigde
Ik heb geprobeerd te volharden
Ik gok ik heb niet gelukt

En is het sexy te zeggen
Dat ik dacht gewoon jongens waren bedoeld te gedragen in deze weg?
Je leek nogal oprecht
Zul je zelfs herkennen mijn gezicht deze tijd volgend jaar?

Maar, ik zal herinneren hoe jouw ogen
Sprankelden in het maanlicht
Je kunt zeker sympathiseren
Ik gewoon wilde meer dan een nacht

En ja, daar was een zekere oogopslag
Dat maakte mij bang
Dat jij waren gewoon zien mij als een kans
Van krijgen gelegd


Owwww, en nog even de oplossing van vorige keer hieronder. Wel zo leuk 😉

2 gedachten over “Interstatische vijf #Liederlijk

  1. de oplossing van vorige keer? o en makkie.. nee hoor, ik kom hier niet uit, maar ik vind het wel leuk om een lied in een andere taal zo letterlijk vertaald te lezen

Geef een reactie

