Natuurlijk blauw #Liederlijk

Hoe naturel wil je het hebben? Zonder ook maar enig conserveermiddel of andere vage shit: gewoon lekker een liedje raden op de zondagochtend. Een blauwtje lopen kun je altijd nog. Of ga lekker vissen. Vroeger zwom er eentje bij ons in het parkje rond. Allemaal dobbers en haakjes in z’n dikke lijf, de schrik van menig hengelaar. Een legende was het, een levende! Maar deze rakker is kaal. Samples zijn als was in zijn handen. Begint het al te dagen? Mooi zo, dat raadt een stuk lekkerder. Veel plezier!


Oh Heertje, probleem zo moeilijk
Oh Heertje, probleem zo moeilijk
Doet geen lichaam weet mij problemen maar God
Doet geen lichaam weet mij problemen maar God

Oh Heertje, probleem zo moeilijk
Oh Heertje, probleem zo moeilijk
Doet geen lichaam weet mij problemen maar God
Doet geen lichaam weet mij problemen maar God

Ging beneden de heuvel, de andere dag
Ziel gaat blij en bleef hele dag
Ging beneden de heuvel, de andere dag
Ziel gaat blij en bleef hele dag

Oh Heertje, probleem zo moeilijk
Oh Heertje, probleem zo moeilijk
Doet geen lichaam weet mij problemen maar God
Doet geen lichaam weet mij problemen maar God

Ging in de kamer, deed niet blijven lang
Keek op het bed en broer was dood
Ging in de kamer, deed niet blijven lang
Keek op het bed en broer was dood

Oh Heertje, probleem zo moeilijk
Oh Heertje, probleem zo moeilijk
Doet geen lichaam weet mij problemen maar God
Doet geen lichaam weet mij problemen maar God

Oh Heertje, probleem zo moeilijk
Oh Heertje, probleem zo moeilijk
Doet geen lichaam weet mij problemen maar God
Doet geen lichaam weet mij problemen maar God


En natuurlijk ben ik je nog de oplossing van vorige keer verschuldigd (geraden door dv):

16 gedachtes over “Natuurlijk blauw #Liederlijk

  1. ik weet het niet ik doe maar wat

    eertje, trouble so hard
    Oh Heertje, trouble so hard
    Does no body knows me problems but God
    Does no body knows me problems but God
    Oh Heertje, trouble so hard
    Oh Heertje, trouble so hard
    Does no body knows me problems but God
    Does no body knows me problems but God
    Went down the hill, the other day
    Soul is happy and stayed all day
    Went down the hill, the other day
    Soul is happy and stayed all day
    Oh Heertje, trouble so hard
    Oh Heertje, trouble so hard
    Does no body knows me problems but God
    Does no body knows me problems but God
    Went in the room, did not stay long
    Looked on the bed and brother was dead
    Went in the room, did not stay long

    1. Hebbes! Voor de statistieken: blues 🙂 en inderdaad, de titel geeft de titel al grotendeels weg (al zou het dan ‘blauwen’ of evt ‘blauws’ moeten zijn, maar je kan niet alles weggeven, haha!).
      Goed gedaan jullie! 🙂

  2. Shit! De hele middag tussen de herfstkleuren gelopen, was al wijfelend op Moby gekomen en nu…..zie ik dat het antwoord in de familie blijft 😉
    Maar gefeliciteerd! Kom maar op met de volgende vraag…..

Geef een reactie

