Interessegebied #paraciteren

“Kijk Bep, daar staat zo’n paal, kijk daar: naast die andere, kijk en daar stop je ‘m dan in de gleuf en dan zie je wat er op je stempel staat. Met een tingel als ie het doet. Tenminste, als je een papieren chipskaart hebt.
Ja meid. Die mannen net, zag je dat? Hoorde je wat ze allemaal zeiden? Want ik denk, ik begin maar over die kaart en de paal om de aandacht af te leiden, want die mannen, die kunnen zo mals zijn hè, als ze met zo’n groep zijn. Het zal wel voor de voetbal wezen. Of, nee, speelt Ajax thuis? Nee toch?”

– “Weet ik veel, het interesseert me allemaal niet zo, wat jij allemaal zegt. Ik kijk naar buiten.”

4 gedachten over “Interessegebied #paraciteren

Geef een reactie

