Woudloper #liederlijk

Soms zie je door de bomen het bos niet meer. Nog erger wordt het als je door het bos de bomen niet meer ziet. Dan ben je pas echt de klos. Je kunt bij wijze van tijdelijk ontsnapping de Top 2000 aanzetten en misschien herken je daar dan uiteindelijk wel iets waardoor je weet: er is nog hoop. Al zul je dan wel engelengeduld moeten hebben. Zover hoeft het niet te komen. Gewoon raden. Rustig gaan zitten en raden. Wie weet zie je dan ineens zowel een bos als de bomen. Onderscheid maken, daar gaat het om. Zolang je haar maar goed zit. Ook belangrijk. Goed, ik geef alweer veel te veel weg. Het is te makkelijk. Maar hé, het is derde kerstdag, dan moet je niet al te moeilijk willen doen. Raden maar! 😉


Kom dichterbij en kijk
Kijk in de bomen
Vind het meisje
Als je kan

Kom dichterbij en kijk
Kijk in het donker
Gewoon volgen jouw ogen
Gewoon volgen jouw ogen

Ik hoor haar stem
Roepen mij naam
Het geluid is diep
In het donker

Ik hoor haar stem
En begin te rennen
In de bomen
In de bomen

Plotseling ik stop
Maar ik weet het is te laat
Ik ben verdwaald in een bos
Allemaal alleen

Het meisje was nooit daar
Het is altijd het zelfde
Ik ren naar niets
Opnieuw en opnieuw en opnieuw


Rest nog de oplossing van vorige week: Alice Cooper – Halo of Flies. Ook zo’n fijne kraker. Al ben ik geen Alice Cooper-fan, dit is een wereldplaat. Bloggersterk was er snel bij en wist daarmee de heiligverklaring van Alice te voorkomen. Laten we eerlijk zijn: dat zou te ver gaan!

10 gedachtes over “Woudloper #liederlijk

Geef een reactie

