Engel in de aanval #liederlijk

Hatsjikidee, weer een week voorbij. Het vliegt voorbij. Net als eh… een engeltje. Althans, nog nooit zelf gezien of meegemaakt, maar die gastjes schijnen vleugeltjes te hebben. Het spreekt in ieder geval tot ieders verbeelding. En bijna altijd lieflijk. Maar pas op, niet alle engeltjes zijn schattig! Sommigen hebben zelfs een link met de donkere kant en zouden je wel eens op een onverwacht moment aan kunnen vallen. Overvallen misschien wel, weet jij het? Nee. Ik ook niet. Genoeg gezever. Raden maar! 🙂


Jij bent mijn engel
Komen van weg boven
Te breng mij liefde

Haar ogen
Ze is aan de donkere kant
Neutraliseren
Elke man in zicht
Te liefde jou, liefde jou, liefde jou…

Jij ben mijn engel
Komen van weg boven
Te liefde jou, liefde jou, liefde jou…


Vorige week was het alweer, ja, alweer! JV die er vlot bij was en er met de buit vandoor ging: Kraftwerk – The Model. Zelfs mijn gekunstelde taalgeknutsel om het voor de hand liggende ‘model’ te vervangen door ‘mannequin’ vormde voor hem geen enkel obstakel. Hij lijkt onverslaanbaar. Wie o wie weet hem af te troeven?

10 gedachtes over “Engel in de aanval #liederlijk

Geef een reactie

