We proudly present… #MANKES

Aanstaande zondag (3 april) presenteren we – MANKES – ons tweede album ‘Kill the Birds’ in Q-Factory, Amsterdam. We markeren dan de finish nadat we eind augustus 2015 begonnen met de eerste opname.
Vanmiddag duiken we de oefenruimte in om de set van ongeveer vijfenveertig minuten nog eens door te nemen. Wat kan ik meer zeggen dan dat we er in alle opzichten ontzettend veel zin in hebben.
Na zondag musiceren we natuurlijk weer vrolijk verder. Sterker nog, bij elk nieuw idee beginnen de ogen alweer te glimmen: is het wat voor ons vólgende studio-avontuur? Goed, zover zijn we nog heel eventjes niet. Eerst op naar zondag.
Ondertussen kun je hier alvast gratis ‘The Bitter Girl’ (Judge P remix) downloaden. Een geremixte track van ons eerste album en een flinke tip van de sluier van wat je ongeveer kunt verwachten van ‘Kill the Birds’-sluier, ik zeg je!

517182ac-fcc2-449d-b40d-d6ba4fd3fd1e

9 gedachten over “We proudly present… #MANKES

  1. Ziet er veelbelovend uit, zo jammer dat ik er echt niet kan zijn, zo jammer, maar zal er in gedachten wel bij zijn en ik wens jullie vanuit de grond van mijn hart veel succes en plezier toe met leuk publiek erbij

  2. Een nieuwe lente: kill the birds 😉 De presentatie gaat niet lukken, maar ik hoop dat jullie nog eens in een voor mij ‘bereikbare’ buurt optreden. Ik ben heel nieuwsgierig. Veel plezier zondag!

    1. Ah, komt vast goed. We spelen op de gekste plekken, dus ook vast een keer in jouw omgeving 🙂
      Precies. Vogels. En dan ’s ochtends vroeg. Lekker met z’n allen de boel bij elkaar tetteren. Dood!
      😉

Geef een reactie

