Zondig op zondag #liederlijk

Zoals gezegd, na vandaag ga ik een paar dagen de analoge wereld van dichtbij bekijken. Maar eerst nog een #liederlijk. Bofkonten zijn jullie toch!
Je zou verwachten dat ik na een week vol euforie (Sparta kampioen en dus promotie! dezelfde avond een bezoekje aan de bovenzaal van Paradiso voor een solo-optreden van Michael Gira (SWANS) en afgelopen vrijdagavond, in het bijzijn van lieve familie en vrienden, het optreden van Peter Hook & The Light die een volgepakte zaal in Vredenburg liet voelen hoe het is om slechts één handshake verwijderd te zijn van onder andere Ian Curtis) een liedje in mijn hoofd zou hebben uit deze categorie. Maar nee. En dat is allemaal de schuld van mijn gade die me zojuist, vlak voordat ik dit bericht wil maken, een liedje toefluistert dat als geen ander in mijn kop blijft hangen. Dat kan ik met een gerust hart en met stellige zekerheid zeggen, ook na één minuut.
Dus…. Heel lang verhaal iets korter: denk aan een dame die ooit als ijskoningin werd bestempeld. Daarmee geef ik het al zo goed als weg – dikke hint! Tel daar de titel van deze editie bij op en het kan niet mis. Go your gang peoples. Spel aan! 🙂


Zonde in mijn hart
Zonde in mijn hart
Zonde in mijn hart vliegend als een pijl
Oh zonde in mijn hart

Het is beginnen te starten
Wanneer jij bent liggen als een gebakje
Oh zonde in mijn hart
Wanneer jij kruipen aan mijn voeten
Oh zonde in mijn hart
Het is zo kort en zoet

Zonde in mijn hart
Snel als een pijl zonde in mijn hart
Oh zonde in mijn hart

Wanneer jij kruipen aan mijn voeten
Houd het kort en zoet
Zonde in mijn hart


Dan door naar de oplossing van vorige week. Die werd, het is allang geen verrassing meer, het snelst ingestuurd door Mac. Ik kan je verklappen dat JV inmiddels getergd is tot op het bot. Zo heb ik het graag. Competitie! Hoe dan ook, het enige juiste antwoord was inderdaad Mad World van Tears for Fears.

Tot over een dag of wat!

6 gedachten over “Zondig op zondag #liederlijk

  1. Gefeliciteerd JV! Ik was geschokt en zat op Schokland het bericht te verwerken dat Ego….tijdelijk analoog zal gaan. Zijn intenties zijn goed, het komt uit een goed en vast zondig hart…….en verder kan ik zwetsen wat ik wil, maar: ik had deze écht niet geweten! 🙂 Maar misschien plaats ik nog wat onheilspellende wolken van Schokland, dat klopt weer wel 😉

Geef een reactie

