Schaapskooi

Ik droomde dat ik me door Máxima had laten insmeren met verse geitenkaas en direct daarna rende ik met een welwillende erectie op Alexander af. “Pijp me dan, pijp me dan, smerige geitenneuker!”, schreeuwde ik hem toe, terwijl hij vastgebonden op een troon van glas zat. Het zweet stond op zijn gezicht.
In een hoekje van de kamer zag ik een rood lampje knipperen. Het was een smartphone die met trillende handen door Erdogan werd vastgehouden. Hij leek zich pijnlijk bewust van de situatie, maar bleef stug doorfilmen. Merkel zat op haar knieën voor hem en achter haar stond Beatrix met een voorbindlul. Ze mopperde geïrriteerd dat het potje glijmiddel nu al weer leeg was. Máxima snauwde in vloeiend Argentijns Erdogan toe dat het haar niet uitmaakte hóe dit filmpje viral zou gaan, áls het maar gebeurde. Zo niet, dan zou een vliegtuig boven de Stille Oceaan zou zijn geregeld. De hashtag #Zorreguietastylee werd later die dag trending, mede dankzij de vele retweets van @D-Mark-vrij-markt-Rutte.

Toen ik wakker werd, besloot ik dat het tijd was mijn goatie vaarwel te zeggen.

20 gedachtes over “Schaapskooi

Geef een reactie

