Blowing in the wind #Vic

Tja, hij flikt het stiekem toch: Vic pikt weer de maandag in. Ik laat het oogluikend toe, dat u het weet, lieve lezer. Ik waan mezelf nog altijd als kapitein op dit dobberende schip. Een zuchtje wind. Blazen maar!


Omdat ik nu eenmaal een enorm talent heb voor het huishouden, ben ik ook vandaag weer600x315 druk in de weer met allerhande klusjes. De klus die me altijd het meest tijd kost: stofzuigen. En steeds wanneer ik het stoffige monster pak, schiet er door mijn dirty mind dat ik liever wat anders zou zuigen dan stof. En elke keer weer komt daar direct de gedachte achteraan dat ik dat dus helemaal niet wil. Nou, vooruit. Als ik het anatomisch gezien voor elkaar zou kunnen krijgen om ook zelf mijn eenogige bandiet oraal te kunnen verwennen, ja, oké, dan zou ik het waarschijnlijk wel doen. Sterker nog, ik denk dat bijna iedere kerel ooit in zijn leven weleens in een vlaag van hitsigheid heeft geprobeerd om deze manoeuvre uit te halen. Frustrerend is het. Het lukt niet, je komt er niet bij. Mits je extreem lenig bent – type slangenmens – en je ook dat deel van je lichaam onder de noemer slang kunt scharen. Zo niet: vette pech voor je.

Heus waar, ik weet ook niet waarom ik tijdens het uitvoeren van mijn dagelijkse huiselijke taken zo vaak dit soort idiote gedachten heb. Of nou, idioot. Zo idioot is het ook weer niet. Maar heel alledaags kun je het ook niet noemen. Misschien wel juist daarom. Misschien zoek ik met mijn verknipte geest wel naar evenwicht in de banaliteit van alledag. In dat geval lukt het me aardig. Zeg zelf: stofzuigen en een blow job, dat ligt een aardig eind uit elkaar. Zou je denken. Maar nee, schijn bedriegt, ha! Had ik je mooi te pakken. Ik las namelijk nog niet zo heel lang geleden een nieuwsberichtje over een man die bij de spoedeisende hulp terechtkwam na een poging een stofzuigerstang rectaal in te brengen. Als ik zoiets lees, dan knijpen mijn billen spontaan samen. En dan ben ik ook vast niet de enige. Grootheidswaanzin, zullen we maar zeggen.

Ach, wellicht had die arme man gewoon zijn dag niet. Er zullen genoeg mensen in een gekke bui iets dergelijks hebben geprobeerd en er nog een leuke tijd aan hebben beleefd ook. Je kent de verhalen vast wel. Etenswaren mogen we blijkbaar ook graag gebruiken om onze wilde fantasieën mee te verwezenlijken. Er zijn heel wat komkommers en asperges die nu nog in een nabehandelingstraject zitten met een geknakt zelfvertrouwen, geloof mij maar. Nee, ik ben geen ervaringsdeskundige. Anders zou ik dat gelijk toegeven. Inmiddels weet de trouwe lezer wel dat ik doorgaans niet moeilijk doe over een hachelijk feitje meer of minder.

Zo zuig ik mij door de dag. Minstens twee keer per week. Mijn huisstofmijtallergie heeft dat zo bepaald. Ik zou liever hebben dat het om een huisstofmeid ging, maar nee. Misschien is het een gat in de kinky markt – nu we het toch over gaten hebben? Dat je een pop koopt – liefst eentje uit Japan, want die zien er wel heel echt uit – en dat je dan spontaan gaat niezen. Wat dan weer leidt tot een orgasme zoals je ‘m nog niet eerder had. Ja hallo, leer mij de niesfetisjist kennen. Ze zijn er hoor!

Ik weet het, ik draai een beetje door. Misschien wordt het tijd om me te storten in het buitenleven. Het huis is tenslotte aan kant, de zon schijnt voorzichtig en de hooikoortsberichten zijn tot nu toe gunstig. Laat ik mezelf eens trakteren op een wandeling. Met een beetje mazzel is het zo’n dag die spontaan omslaat in een Rokjesdag en zit ik de hele dag binnen. Dat is pas een ondraaglijke gedachte!


Verscheen 21 april jl. op Blue Diamond Condom

4 gedachten over “Blowing in the wind #Vic

  1. Goedemorgen Vic… je fantasie is weer rijkelijk aanwezig…leve de stofzuiger hahaha

Reacties zijn gesloten.