Lekker vriendelijk #liederlijk

Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat onderstaande tekst niet de meest makkelijke is. Of nou, de tekst zelf is niet ingewikkeld, maar de uitvoerende artiest en de titel van het nummer, daar zou je nog wel eens wat moeite mee kunnen hebben. Mits je natuurlijk een beetje weet hebt van mijn voorkeuren. Maar zelfs dan: die gaan vaak genoeg alle kanten op en daarbij is dit fijne spelletje niet per definite een kijkje in mijn platenkast. Het zijn vaak gewoon de meest rare liedjes die door mijn hoofd galmen. Ik geef het je te doen. Deze keer wel een plaatje die je ook in mijn collectie tegenkomt. Die tip heb je dan alvast. Verder maak ik er geen woorden aan vuil, gewoon aan de slag nu en snel een beetje! 😉


Vliegen zo hoog
Vliegen zo hoog
Je kunt niet horen hen
Je kunt niet zien hen

Ze zijn op hun weg
Ze zijn op hun weg
Over tot jou

Nee een kan ontvluchten deze soort van oorlog
Veertigduizend voet boven de vloer
En de kleine kinderen hebben nergens te rennen
Zij doen niet zelfs weten wat is gaande aan

Vliegen zo hoog
Ze zijn op hun weg
Ze zijn op hun weg
Over tot jou


Kabam! Toen was daar vorige week ineens Bloggersterk er weer als eerste bij om een prachtnummer te raden: Black Sun – Dead Can Dance. Nogmaals van harte! 🙂

5 gedachtes over “Lekker vriendelijk #liederlijk

Geef een reactie

