Alles op zwart

Marktgaten. Ze staan in dezelfde lijn als zwarte gaten – ook iets met materie en dingen die verdwijnen. Nu had ik ook zo’n gat bedacht. Ik stond namelijk wat voor me uit te staren op het perron. Je weet wel, beetje dat verwachtingsvol turen in de richting van waar de trein nu toch echt binnen zeker vijf minuten elk moment vandaan kan komen. Het is de meest wonderlijke drang die wij, reizigers van het naar der, al generaties lang niet kunnen onderdrukken.
En toen dus, tijdens zo’n uitzichtloos niemandsland, bedacht ik een plankje om alle foto’s die je van jezelf hebt gemaakt op te zetten. Een heus analoog plankje. Een naam voor dit prachtproduct heb ik al: een selfieshelfie. En werkt het niet, dan heb je in ieder geval een stok om mee te slaan. Een selfieshelfiestick.
Nu alleen nog een mooi marketingapparaat erachter en cashen maar!

11 gedachtes over “Alles op zwart

      1. O ja, over de rumble in the jungle. Dat waren nog eens tijden. Mocht je ’s nachts je bed uit om met je vader boksen te kijken….en nog even opgezocht, de zangert: Johnny Wakelin. Nooit geweten, wie is dat? 🙂

        1. Geen idee. De broer van Johnny Walker, maar dan de wakkere versie? Heeft twee singles uitgebracht volgens wikipedia. Tja. Dat kan. Ik geloof alles wat daar staat 😉
          Mooie tijden indeedy!

Geef een reactie

