Klaploper

Dus ik loop gewoon wat te kuieren door Oostpoort, een winkelcentrum hier in de buurt. Of nou, in de buurt, het is een ander deel van de stad, maar hé, whatever. Het gaat erom dat ik daar dus wat loop te lopen met verder weinig tot geen doel. Tijd doden. Op zich al een rare klus, want hoe dood je wat je niet ziet en waarvan we niet eens zeker weten of het wel bestaat en zo ja, in welke hoedanigheid? Parallel, serieel, ik roep maar wat? Precies. Ik weet het ook niet. Maakt ook niet uit, gaat het niet om. Nu even niet in ieder geval. Ander keertje weer, misschien, maar niet nu, jemig.
Dus ik loop daar gewoon. Meer niet. Minding my own balls met m’n handen in mijn zakken. Zaktennissen, je kent het wel. Mijn opa vroeg altijd hoeveel het stond als ik met mijn handen in mijn zakken liep. En later nam mijn vader die gein over. Om je te bescheuren. Nou, doet er verder niet toe. Ik loop door Oostpoort. Gewoon een rondje te niksen. Ik zie verderop een dierenwinkel en ik denk: leuk, ga ik naar binnen. Diertjes kijken. Zelf hoef ik geen huisdier, maar ernaar kijken mag ik graag doen. Technisch gesproken zijn het in de winkel nog geen huisdieren. Winkelpanddieren, dat zijn het. Huisdieren in spe, hooguit. Goed, hoe dan ook, gaat het niet om. Waar het wel om gaat is dat ik naar binnen loop en pèts! een tik op mijn billen krijg! Hallo?! Ik kijk stomverbaasd om en de winkelmedewerker lacht me in zijn kekke franchisepolo toe: welkom bij Pets Place meneer!

17 gedachten over “Klaploper

  1. ha ha grinnik.. het is weer leuk….zeker die pets aan het einde…terug petsen zou ik zeggen…maar ja, dan zou je geen klaploper zijn, want die geeft niets terug…denk ik.

  2. hahahah ik stik bijna in mijn kwark met perzik en banaan hier .. 🙂 #Glimlach! @Pauzetiet! Wij hadden het maandag op de Zen over rituelen. nou die heb ik dagelijks hier, ik ga niet mijn bed in zonder een stukje van Egoecho te lezen haha Nou oke dan, niet die van zondag want ik ben A teksten herkenrn zeg maar, o ja vooral zingen ook wel een bischen, ik lag van de week in het gras in mijn tuin met mijn oordopjes namelijk een tekst van John Mayer te verkrachten waar mijn dochter die haar teksten feilloos en zuiver weet mee te zingen zich daar enorm aan ergerde maar dat ter zijde hahahahaha Fijne zonnige middag!! 🙂

    1. Oh nee, niet stikken! 😀
      Ben blij dat ik je pauze kan veraangenamen, dat doet mij dan weer glimlachen 🙂
      En dan ook nog onderdeel van je rituelen, wow! Ik word er verlegen van, haha! 🙂
      Nah, ieder zijn/haar talent. Zo mag ik graag geen bal snappen van Italiaans. Om maar een voorbeeld te noemen 😉
      Fijne dag!

Geef een reactie

