Stammenoorlog #liederlijk

Enigszins geïnspireerd op mijn post gisteren. Ik moest daar in ieder geval ook aan denken toen ik dat schreef. Helaas een nummer dat de tijd doorstaat, in ieder geval qua strekking van de tekst. Het was trouwens niet zozeer de tekst, maar wel de clip waar ik aan moest denken. Daarin zien we wat mij betreft de enige juiste oplossing als het gaat om oorlog voeren (als het dan toch moet, rare mensjes als wij zijn met onze zucht naar destructie). Veel meer kan ik er niet over zeggen, anders zou het te makkelijk worden. Ga maar lekker raden joh, veel leuker. Opdat de snelste mag winnen! 😉


De lucht aanval waarschuwing klinkt als
Dit is het geluid
Als je hoort de aanval waarschuwing, jij en jouw familie moeten nemen dekking

Liefde is verdwenen, oh

Als twee stammen gaan tot oorlog
Eén is alles dat je kunt scoren
(maak niet meer, maak niet meer)
Als twee stammen gaan tot oorlog
Eén is alles dat je kunt scoren
(Werken voor het zwarte masker)

Kameraad nummer één
Een geboren opnieuw arme mans zoon
(Arme mans zoon)
Op de lucht Amerika
Ik modelleerde kleding voor Van Heusen
(Werken voor het zwarte masker)

Verander omhoog je dekking
Schakel omhoog en voel
Ik ben lopen uit, liefhebber, hé
Ik ben geven jou terug goede tijd
Ik ben schepend uit, uit
Ik ben werken voor het zwarte masker

Vertel de wereld dat jij bent winnend
Niets leven, niets leven

Luister naar de stem zeggend volg mij

Als twee stammen gaan tot oorlog
Eén is alles dat je kunt scoren
Als twee stammen gaan tot oorlog
Eén is alles dat je kunt scoren

Je hebt twee stammen
(We gaan te delen, we moeten te delen)
Iets dit goed stierf

(Zijn we levend in een land waar seks en afschuw zijn de nieuwe goden?)

Als twee stammen gaan tot oorlog
Eén is alles dat je kunt scoren


Vorige week sloeg Mac weer eens toe door er als de bliksem bij te zijn. Gelukkig brak daarna de zon door en deed Shine On van The House of Love haar naam eer aan. Van harte nogmaals, Mac 🙂

17 gedachtes over “Stammenoorlog #liederlijk

Geef een reactie

