Eventuele vragen

Ik kijk er nu al dagen naar. Vol verwachting. Maar er gebeurt helemaal niets. Ik heb vragen gesteld. Namens mezelf en ook vanuit een breder perspectief – maar helemaal nada noppes niks. Ik begrijp er niets van. Of zou dit nou juist precies zijn wat ze bedoelen met wat er op het doosje staat? Verpakking bewaren voor eventuele vragen.

15 gedachten over “Eventuele vragen

  1. Wees blij dat er niets gebeurt, het kon ook zomaar ontploffen! ๐Ÿ˜ฆ En dan kan je vragen stellen tot je een ons weegt, nou ja okรฉ, als je nog wat weegt dan! Je weet het nooit hier op deze aardkloof. Aard-kloof.. Tja! Die kan ook ontstaan Hahahahha ook al is hier niet om te lachen ! #slaplullenbenikaanhetdoengelukkigishetweekendvoormoi! ๐Ÿ™‚

    1. Lang leve het slapouwehoerenvoorhetweekend ๐Ÿ˜‰ Kloofjesstress heb ik al genoeg. Daar kan wel wat onzin – hoewel, tussen de regels door allesbehalve onzin – bij ๐Ÿ™‚

      1. Gelukkig zie (ik weer ) en gelukkig jij ook de humor er nog van alles in ๐Ÿ™‚ als ik dit niet zou hebben zou voor mij het leven minder aangenaam zijn, hoe positief ik ook ben! Lees net dat het om viltstiften gaat? Omg Hahaha een collega en ik hebben lol gehad om een dossier vandaag en geloof mij het ging nergens over! #maarwehaddenzoveellol :)))

        1. Humor is toch de ontluchting van alle ellende. Zonder dat zou ook ik allang (weer) kopje onder zijn gegaan (been there done that…).
          Positief is goed. Maar niet alleen omdat het positief moet zijn. Niets moet. Dat is het meest positieve: niets moeten.
          ๐Ÿ™‚

    1. Stiften. Een pakje stiften. Zwarte. Ik wil ze wel gebruiken, maar wie weet wat er gebeurt als ik even niet oplet?
      Geen zorgen, ik heb nog een badje water van de parkiet binnen handbereik en ik zag onder de bank nog wat kruimels chips liggen. Dat moet lukken.

Geef een reactie

