Gezichtsherkenning

het sluimert sijpelt kruipt nadert bespringt overvalt vervult verteert verpulvert verlaat en laat me voor dood achter kijkt niet op of om lost op vervliegt verdwijnt voor onbepaalde tijd tot op zeker moment alles weer van voren af aan begint

14 gedachtes over “Gezichtsherkenning

  1. En het kost zoveel energie pfff toespreken is vaak een optie Haha en vooral op de fiets want dan kan het vaak zo zijn dat er een aanval om de hoek komt, nu is dat hier in de polder makkelijker met die separate fietspadenhaha hoef je daar in Amsteledam niet te proberen :/

    Maar goed… mijn dagelijkse vaste mantra is om te kijken of deze gezicht herkenning 🙂 wel van jou lees van mij is 🙂 Dusss… ik zeg! Alles wat van de ander is geef ik in liefde terug! En… Alles wat ik niet kan veranderen, accepteer ik en laat ik in liefde los! En weet je? Magisch zijn ze! Plop en voor een tijdje is het stil! Dus ja ja er is wel dagelijkse training vereist :))

    1. Mentale combat! 🙂 Maar inderdaad. Buiten doet vaak wonderen. En dan het liefst plekken waar zo min mogelijk mensen zijn. Anders herken ik teveel gezichten, haha! 😉

Geef een reactie

