Djembé

Dus wat doe je als de zon schijnt? Dan ga je lekker in je witte hemd en een blow in je muil op de drempel van je voordeur zitten met je djembé. Trommelen. De akoestiek is hier werkelijk fantastisch. Een doodlopende straat. Schijt aan alles en iedereen. Schijt past ook helemaal niet in hogere sferen.

Dus wat doe ik als de zon schijnt en mijn overbuurman zit op de drempel van zijn voordeur kakelstoned in zijn witte hemd eindeloos op zijn djembé te hakken? Niks. Ja, nou, niet helemaal niks. Ik tik dit stukje. Dat zal ‘m leren.

15 gedachtes over “Djembé

  1. nou nou die man mag ook niks….hahaha ik hoop dat hij onder de indruk is van dit stukje….maar zal eerder ergens anders onder zitten….leuk en met toch wel wat ergernis opgeschreven…. en het is ook om je aan te ergeren. Even is niet zo erg, maar erger is wel erg

    1. Kijk, dikke tip! Dank je 🙂
      Of…een pan en een fluit. Die pan flikker ik naar z’n kop en dan fluit ik er een leuk deuntje achteraan. Ha! Wat een inspiratie, dank je Carla 🙂

  2. Blaaaaa zo vies!!!! pffff ik vertel vanmorgen nog aan een collega hoe ik soms op de fiets zit als ik een rokende fietser voorbij stoof met mijn handen als een mondkapje op mijn mond iew!! Wederom ook van die blowende buren die op mijn mandjes tiet in de tuin zich suf roken en mijn dakraam op een kier staat en ik mee kan genieten 😦 Gelukkig ben ik een tolerante buuuf want anders #Grom

    1. Ah, ja ook fijn. Onze buurvrouw mag ook graag een potje roken op haar balkon. Het prikt zo hier naar binnen, helaas. Zoiets als bbq in de tuin bij de buren en zelf ’s avonds in de crematielucht proberen te slapen 😉

Geef een reactie

