Midneyed

Ik lag op bed, rond middernacht. Moe. Nog niet kunnen slapen. Toch nog maar even lezen. Of nee, wacht, even op mijn telefoon pielen. En voor ik het wist had ik in een gekke bui een selfie gemaakt. Oh dear. Gelukkig geen gewone, mijn gottie, nee, eentje met een vaag idee van Dali in gedachten. Beetje verschrikt kijken, beetje raar doen. Verder geen pretenties.
Nou. Dat zag er niet uit. Gelukkig is er met wat bewerking nog een übervaagheid van te maken. Pfew. Niet dat het er nu wel uitziet. Maar ik wilde vooral de woordspeling Midneyed een kans geven. Zo ben ik dan ook weer.

co9ybgcwaaa4iqm
Een bijschrift invoeren

midneyed

14 gedachten over “Midneyed

Geef een reactie

