Hemeltergend #liederlijk

Soms zie je door de bomen het bos niet meer. En nee, dan heb ik het niet over A Forest van The Cure. Die hebben we al gehad. Het gaat ook helemaal niet over een bos. Althans, het – hé, stop nou eens met keten daar achterin, hallo!? – liedje niet. Ik neem je natuurlijk weer eens mee terug naar die fijne jaren tachtig. In de tijd dat regen nog gewoon gemaakt kon worden. Ja, echt. Nou, meer verklap ik niet, het is alweer veeeeels te makkelijk! Have fun 😉


Ik nog steeds droom van Organon
Ik wakker omhoog huilend
Jij bent maken regen
En je bent bijna in bereik
Wanneer jij en slaap ontsnappen mij

Jij ben als mijn jojo
Dat gloeide in het donker
Wat maakte het bijzonder
Maakte het gevaarlijk
Dus ik begroef het
En vergat

Maar elke keer het regent
Jij ben hier in mijn hoofd
Als de zon komen uit
Ooh, ik gewoon weet dat iets goed is gaan gebeuren
En ik doe niet weten wanneer
Maar gewoon zeggen het zou zelfs maken het gebeuren

Op boven van de wereld
Kijken over de rand
Jij kon zien ze komen
Je keek te klein
In hun grote, zwarte auto
Te zijn een bedreiging voor de mannen in kracht

Ik verborg mijn jojo
In de tuin
Ik kan niet verbergen jou
Van de regering
Oh, god, papa
Ik zal niet vergeten

Want iedere keer het regent
Je bent hier in mijn hoofd
Als de zon komen uit
Ooh, ik gewoon weet dat iets goed is gaan gebeuren
En ik doe niet weten wanneer
Maar gewoon zeggen het zou zelfs maken het gebeuren

Het is jij en ik… papa
Het is jij en ik… papa
Het is jij en ik… papa

En elke keer het regent
Jij bent hier in mijn hoofd
Als de zon komen uit
Jouw zoon komt uit
Ooh, ik gewoon weet dat iets goed is gaan gebeuren
En ik doe niet weten wanneer
Maar gewoon zeggen het zou zelfs maken het gebeuren

Ooo-ohh, gewoon zeggen het kan zelfs maken het gebeuren

Ik ben wolkbreuk, papa

Jouw zoon komt uit
Jouw zoon komt uit


Vorige week was Mac dan eindelijk de gelukkige. Na weken van steeds bijna, nu dan toch. Al kan het te maken hebben met het feit dat de geblesseerde Anja vorige week verstek moest laten gaan. We zullen het nooit weten. Doet er ook niet toe: de zege was dik verdiend. En wat fijne plaat: The Sisters of Mercy – Never Land (A Fragment).

10 gedachten over “Hemeltergend #liederlijk

Geef een reactie

