Haha, eitje met Matthijs #paraciteren

“Nou, jeetje zeg, ja, nou, je zet me wel een beetje in spagaatstand hier hoor, haha! Ja, je hebt al zoveel privileges, haha! Nou, dat ik überhaupt opneem is al een privilege, haha! Nee oké, ik belde jou, dat is ook zo, maar toch hè, haha!
Maar ja, jeetje, daar moet ik dan nog wel even een ei over leggen, ja. Kijk, Matthijs mag ik graag, dus daar kan ik dan wel een ei over leggen, haha, wat ik dan waarschijnlijk weer vergeet en dat jij me over een week belt van hé zou je daar niet nog een ei over leggen? Haha! Ja. Precies! Maar heb jij een nummer van Matthijs? Dan regel ik het wel met hem. Ja precies, even afhandelen verder. Heb jij een nummer, ja? Mooi! Zet maar even op de mail anders, oké? Ik zit nu in de trein en kijk zo dan wel even. Ja, haha, prima, top!”

[Hangt op]

“Godverdomme, moet ik ook alles weer zelf doen.”

9 gedachtes over “Haha, eitje met Matthijs #paraciteren

  1. ach wat maken we ons druk…… eitje toch?
    Eeerst over alles een eitje leggen, en dan komt het voor elkaar.mooi geparaCiteerd,en dan die laatste regel in het bijzonder. grinnik

Geef een reactie

