Luchtje scheppen #liederlijk

Er zit op z’n minst een luchtje aan. Mooier kan ik het niet maken. Of het nu werkzaam is of dat je het je alleen maar inbeeldt, ik heb geen idee, joh! Flikker er wat androgyn en een toefje Zweedse kok bij en je krijgt een stevig potje rock. Of in dit geval steen. Nou, ga maar fijn raden 🙂


Ontmoet het Stenen Poephuis
Dit is het Stenen Poephuis
Ontmoet het Stenen Poephuis

Doe niet wensen jij zou nooit ontmoeten haar?

Leg hem neer, leugen aan
Leg hem, neer
Nu jouw minnaar vertrok en zette mij in de grond
Ik zal zijn kijken, wanneer hij is er rond
Nu jouw minnaar vertrok en zette mij in de grond
Ik zal zijn wachten

Ontmoet het Stenen Poephuis
Kus het Stene Poephuis
Ontmoet het Stenen Poephuis
Kus

Leg hem neer, leugen aan
Leg hem, neer
Nu jouw minnaar vertrok en zette mij in de grond
Ik zal zijn kijken, wanneer hij is er rond
Nu jouw minnaar vertrok en zette mij in de grond
Ik zal zijn kijken, wanneer hij is er rond

Wanneer jij komen je nooit maken een enkel geluid
Ik zal zijn wachten, wanneer hij is er rond
Wanneer hij is er rond, wanneer hij is er rond
Hij is er rond

Doe niet wensen jij zou nooit ontmoeten haar?

Leg hem neer, leugen aan
Leg hem, neer
Nu jouw minnaar vertrok en zette mij in de grond
Ik zal zijn kijken, wanneer hij is er rond
Nu jouw minnaar vertrok en zette mij in de grond
Ik zal zijn kijken, wanneer hij is er rond

Wanneer jij komen je nooit maken een enkel geluid
Ik zal zijn wachten, wanneer hij is er rond
Wanneer hij is er rond, wanneer hij is er rond
Hij is er rond

Doe niet wensen jij zou nooit ontmoeten haar?


Met JV die al bijtijds een verjaardagsvisite aflegde, was het vorige week Mac die een makkie had. Overige inzenders (via mail, Whatsapp, u weet wel) waren te laat of hadden het net niet goed. Gelukkig wist Mac direct het goede antwoord: Kelis met haar kijk op het maken van een Milkshake. Zoals gezegd, niet iets wat je hier zo 1-2-3 zou verwachten. Al is niets, of nou – bijna niets, te gek. Kelis dus. Komt ie!

5 gedachten over “Luchtje scheppen #liederlijk

Geef een reactie

