Even kijken #paraciteren

“Hm, ja, oké… Ja, even kijken. Even kijken hoor. Ja. Hm. Eeeh, nee, hm. Even… kijken, ja. Hm, Nou, ik zie even niet – even zien… Nee. Ook niet. Even kijken, hier, nee, ook niet. Hmm… Gek. Even kijken. Nou, dat is gek. Nee, ik zie er niets over staan. Er is geen logje of iets, even zien, nee. Gek. Nou… Dan denk ik, even kijken, ja, dan denk ik dat het toch het beste is dat ik u even doorverbind, ja. Want – even kijken – nee, nee, ik kan u zo niet helpen, sorry. Ik moet u even doorzetten naar een collega van de administratie. Dan moeten die even kijken.”

12 gedachten over “Even kijken #paraciteren

    1. Hahaha! Inderdaad – optie 3 volgaarne! Een weekje oeverloos helpdeskjes bellen. De score in willekeurige volgorde: bijna 60 belminuten armer, tig keer doorverbonden, talloze dm’s op Twitter. Tussenstand: wachten op een verlossend telefoontje of email waarin ik in het gelijk word gesteld. Tiktaktiktak….ik wacht. Ze zijn nog “even aan het kijken” denk ik 😉

Geef een reactie

