Treinenjacht #liederlijk

Tjoeketjoeke, het jachtseizoen is geopend! Hangen zullen ze, allemaal, addergebroed is het! Ja, echt hoor. Het is allemaal alweer lang geleden en toch is het zo actueel als wat. Onze wereld schudt op haar fundering. Al zijn er genoeg die dat een alternatieve waarheid vinden. Het zal wel. Ik verkies liever de muziek en al haar soms onnavolgbare wegen. Ware kunst behoeft geen uitleg. Dwaal ik hiermee af? Ja en toch ook: nee. Ik ben het spoor wel vaker bijster, dus wat zou het? Hoogste tijd om te raden, trainspotters van me 😉


Ik vervloek de dag ik ooit zet voet
In deze god verlaten stad

Mijn eigen bloed en beenderen
Mijn trots en plezier
Ze spreekt in tongen

En ik zal niet rusten voordat
Oh, deze zusters van de duivel
Branden in hel

Als de demonen vermenigvuldigen
De demonen zullen veroveren
Als je geeft ze een duimbreed
Zij zullen nemen een mijl

Als de demonen vermenigvuldigen
De demonen zullen veroveren
Dus wij gaan jagen

En zij zullen schommelen van elke boom

Laat dit zijn een les naar jullie allemaal
En ik zal niet rusten totdat oh, deze zusters van de duivel
Branden in hel

Als de demonen vermenigvuldigen
De demonen zullen veroveren
Dus wij gaan jagen

Als jij niet met ons dan jij bent duidelijk tegen ons
Als we gaan jagen


Vorige week herpakte Mac zijn schier ongenaakbare positie door als eerste met het goede antwoord op de proppen te komen. Nogmaals van harte. Moet gezegd dat JV ‘m toch weer dicht op de hielen zat. Een ouderwets mooie race. Ook Bloggersterk liet sportief van zich horen. Dat doet de mens deugd.
Het juiste antwoord was inderdaad Electric – The Church. Een oase van melancholie.

12 gedachten over “Treinenjacht #liederlijk

Geef een reactie

