Gastroscopie

Vandaag krijg ik mijn eigen Youtube door mijn strot geduwd. Ja, echt. Met een dosis dormicum achter mijn kiezen moet het te doen zijn, zeggen ze. Nou, het zal wel. Ik zal in ieder geval dan toch een deel van de dag voor de verandering zonder angst en geheel ontspannen doorzweven, vermoed ik.

U hoort nog van me.

15 gedachten over “Gastroscopie

  1. Ik ,als je moeder, ja ja ik verklap het hier maar, heb er slecht door geslapen, kijk steeds op de klok,ik wens je heeeeeeel veeeeel sterkte toe.Al zijn je kinderen al volwassen en zelfstandig, het blijft je kind met alle gevoelens van dien ,ik zit hier heel sterk aan je te denken,zo blij dat je er niet alleen naar toe hoeft.

    1. Dank je wel Anne Mieke. Alles ziet er goed uit. Over plm twee weken uitslag van de biopsie, maar de verwachting is dat daar geen rarigheid uit komt. Inderdaad: een hobby zal het nooit worden. Toch is het me meegevallen.

    1. Dormicum heeft me goed geholpen. Desondanks veel weerstand bij het begin, zeiden ze. Ik was er maar half van bewust. Heb je via wordfeud al ‘gesproken’. Dank voor je meeleven, ervaringsdeskundige 😉

  2. ben ook benieuwd naar de uitslag, en toch weerstand,half bewust, maar weet je het nog wel een beetje dan?,Zucht…wat waren we blij met de appjes van je meisje

Geef een reactie

