Steiger-raar

De steigerbouwers breken de boel hier weer af. Ze staan hieronder het balkon met een oplegger in onze, ook voor u trouwe lezers, welbekende doodlopende straat die perfect dienst doet als klankkast. Ze sjouwen, gooien en smijten met buizen en platen en flikkeren er nog een zooitje kankertering, kankertyfus, kankerzooi en gewoon wat random kankers achteraan. Zo blijf ik ook wat die woordkennis betreft een beetje bij de tijd.
Overigens, zelfs al zou ik met een dergelijk vocabulaire vrienden met mezelf kunnen zijn, dan nog zou ik nooit steigerarbeider kunnen worden. Ik houd niet van tatoeages.

10 gedachtes over “Steiger-raar

  1. O het lijkt me wel fijn voor jullie dat de steigers weer uit jullie klankvolle straatje verdwijnen………en ze hebben, voor henzelf gelukkig, blijkbaar maar nooit met die ziekte te maken gehad. Anders zouden ze wel andere krachtvolle termen gebruiken.
    En met je eens, ik houd ook niet van tatoeages.Het leuke aan je verhaal is, dat je in de laatste zin zo’n leuke wending geeft hahah dat verwacht je niet als je eerst de andere zinnen leest.

Geef een reactie

