Bedroefd #liederlijk

Gek, want mijn hoofd staat nu eigenlijk niet naar een #liederlijk met gezellig introductiepraatje en gekke tips. Toch, nadat ik dit nummer gisteren voorbij hoorde komen, dacht ik: passender kan op dit moment niet. Dus met alle respect en met een sterke vrouw in gedachten, toch een #liederlijk.


Waarom doet mijn hart voelen zo slecht?
Waarom doet mijn ziel voelen zo slecht?

Waarom doet mijn hart voelen zo slecht?
Waarom doet mijn ziel voelen zo slecht?

Waarom doet mijn hart voelen zo slecht?
Waarom doet mijn ziel voelen zo slecht?

Hij zal openen deuren
Hij zal openen deuren
Hij zal openen deuren
Hij zal openen deuren

Hij zal openen deuren
Hij zal openen deuren
Hij zal openen deuren

Hij zal openen deuren
Hij zal openen deuren
Hij zal openen deuren


Vorige week was het natuurlijk te makkelijk, weet ik toch. Mac blijkt onder alle omstandigheden de boel te snel al te zijn, want opnieuw gaan de welgemeende felicitaties naar hem toe. Weet wel dat er ook via andere kanalen wordt meegedaan. Weet ook dat het gewoon gaat om wie het eerst komt, het eerst maalt. Of wint, kan ook. No worries.
Goed, vorige week: Deep Purple – Child in Time.

8 gedachten over “Bedroefd #liederlijk

Geef een reactie

