Ontgaan #liederlijk

Pinksteren. De pink zit dus weer overduidelijk in de week. En met pink ook roze, althans, als je het een beetje snel vertaalt naar dit spelletje. Komt dat even goed uit? Een roze wolk, daar zit de onderstaande liedjeskweler op, lijkt mij zo klaar wie ein klöntschje. Geen zorgen, die flikkert er vanzelf wel weer een keer af, net zoals het musicerend project uiteindelijk een stille dood stierf. Of een droom die uiteen spatte. Kan ook. Ja, zo is het hè? Het kan allemaal. Daarom. Ga maar raden.


Kwam in van de stad liep door de deur
Ik draaide omheen wanneer ik hoorde het geluid van voetstappen op de vloer
Liefde gewoon als verslaving nu ik ben hakend aan jou
Ik nodig iets tijd te krijgen het recht
Jouw liefde gaan zie mij door

Kan niet stop nu
Doe niet jij weten ik zal niet laten jou gaan
Doe niet gaan

Liefje maak jouw gedachten omhoog geef mij wat je hebt
Repareer mij met jouw liefde dicht de deur en draai het slot
Hé ga krijgen de dokter, dokter kwam te laat
Nog vannacht ik voel oké mijn liefde voor jou kan niet wachten

Kan niet stop nu
Doe niet jij weten ik zal niet laten jou gaan
Doe niet gaan

Kwam in van de stad liep door de deur
Ik draaide omheen wanneer ik hoorde het geluid van voetstappen op de vloer
Zei hij was een moordenaar, nu ik weet het is echt ik ben dood wanneer jij loopt uit de deur
Hé schatje ik ben hakend aan jou

Kan niet stop nu
Doe niet jij weten ik zal niet laten jou gaan
Doe niet gaan

Kan niet stop nu
Doe niet jij weten ik zal niet laten jou gaan
Doe niet gaan

Doe niet gaan
Doe niet gaan
Doe niet gaan


De wonderen zijn de wereld niet uit. Dat bewees JV door vorige week voor de tweede keer op rij de eerste te zijn met het goede antwoord. Hoelang was dat al niet geleden? Het galmt nog wel even na en ik weet zeker dat Mac die echoput snel wil dempen. Dus pas op!
Desalniettemin zijn de felicitaties voor JV nogmaals op z’n plaats. Hoe beter te congratuleren dan met de oplossing van vorige week? Precies: Happy Death Men – Echo And The Bunnymen

6 gedachtes over “Ontgaan #liederlijk

  1. JV
    Weet je wat,ik wacht een poosje dan kan een andere deelnemer ook reageren,en zie Mac maakt er gelijk
    (mis)(ge))bruik van Van harte hoor Mac?

Geef een reactie

