Fallucineren

We deden een dagje Apeldoorn. Eerst naar het CODA-museum en daarna een beetje het centrum door. Niks mis mee, ondanks de stevige buien.
De vorige keer hadden we het museum bijna helemaal voor onszelf; dat viel deze keer tegen. We drukten wel de gemiddelde leeftijd, toch leuk voor de statistieken. Overigens konden we deze keer wel naar boven en daar zaten we zomaar eerste rang – mensen kijken. Dat blijft toch het leukst. En verder, tja, wat kan ik zeggen? Het is blijkbaar pas kunst als er geslachtsdelen aan de muur hangen of in een vitrine liggen. Zelfs papierkunst ontkomt er niet aan. Al vond ik dat de moeite van een fotootje niet waard.

CODA Apeldoorn – ego echo

6 gedachten over “Fallucineren

  1. haha leuk gevonden gewoon een woordje met één lettertje veranderen, ik heb het over de titel, die is al leuk, en de foto is mooi en strak…..maar dat kan haast niet anders in zo’n omgeving. Jullie hebben de dag goed besteed.Mensen kijken, ik kan de keren niet tellen dat ik dat op het station deed. Fijne dag toegewenst

    1. Ja, die waren zeer kunstig! Aanvankelijk dacht ik, oké leuk joh, allemaal gekleurde velletjes, maar toen ineens viel de schaduwzijde me op – fantastisch!
      Leuk dat je er ook bent geweest. Ik zei onderweg in de trein nog, misschien komen we Carla wel tegen 😎

Geef een reactie

