Wasberen

Dingen doen, je kent het wel. Nu doe ik ook wel wat dingen hier en daar. Ik heb het er maar druk mee, al zeg ik het zelf. En jullie weten dat ik ook muziekdingen doe. Net terug van een hele fijne tour en er komen nog meer optredens aan. Een tweede tourtje staat in de planning en zelfs een derde. Je kunt maar vast vooruit kijken, waarom niet?
Toch is het ook leuk om een beetje terug te blikken. Daarom knutselde onze lieve TUHBA een mooie video in elkaar van alle live-footage die we hebben verzameld in de twee weken die we onderweg waren. De keuze viel op het nummer I’ll Never Be Yours, zonder auditieve toevoegingen, dus zo levend als wat. En daar overheen beelden gemonteerd van hetzelfde nummer op de diverse podia die we tijdens de A Polar Bear Calls-reis aandeden; van Den Andel in Nederland tot Levanger in Noorwegen, het meest noordelijke podium van onze tour.
Overigens is dit nummer een mooi voorbeeld van een muzikale evolutie; het is inmiddels een andere versie dan die we ooit in de studio vastlegden. Wat mij betreft de ultieme vorm van muziek maken, maar dat terzijde.
Genoeg getypt. Kijk, huiver en geniet. Maar niet voordat ik ook hier alle lieve mensen bedank die ons op allerlei manieren hebben geholpen. Pracht!

6 gedachten over “Wasberen

  1. Wat gaaaaaaaffff wat gaaaaaaaffff ga zo gewoon door, het beloofd wat ik geef jullie echt op bij vrije geluiden,en wat er nog allemaal nog meer voor tournee’s komen ….Leuk!!!!!

Geef een reactie

